پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4905
-
الف
+

محبوبیت بازیگر «آشپزباشی» در«دلدار» گُل کرد

"محمدرضا غفاری" بازیگر جوان سینما و تلویزیون با بازی در «رویای خیس» به دنیای سینما راه یافت.

"محمدرضا غفاری" بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که با بازی در فیلم سینمایی «رویای خیس» به دنیای سینما راه یافت و خیلی زود توانست به ایفای نقش هایی متعدد در سینما بپردازد.

به گزارش آی‌فیلم، محمدرضا غفاری از جمله بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که با حضور در فیلم سینمایی «رویای خیس» وارد دنیای هنر هفتم شد و خیلی زود توانست جای خودش را در قاب پرده نقره‌ای سینما پیدا کند و به کارگردان‌های مختلف سینمای ایران معرفی شود. غفاری پس از بازی در فیلم سینمایی «رویای خیس» در فیلم‌های سینمایی «تله روباه»، «برف»، «کوچه‌های بی‌نام»، «انتهای خیابان هشتم» و .... به ایفای نقش پرداخته است و در سال 1388 شانس حضور خود در تلویزیون را با بازی در مجموعه تلویزیونی «آشپزباشی» به کارگردانی "محمد رضا هنرمند" محک زد و در کنار پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، سید علی طباطبایی، ملیکا و مهراوه شریفی‌نیا به ایفای نقش پرداخت.

شاید بتوانیم بگوییم، حضور غفاری در سریال «آشپزباشی» سکوی آشنایی مخاطبان تلویزیون با او بود.

غفاری در سریال «آشپزباشی» پسر پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا صاحب رستوران بزرگ تهران بود. خانواده‌ای که زندگی آرامی دارند، اما بعد از مصاحبه مادر خانواده (فاطمه معتمد آریا) همه چیز بهم می‌ریزد و ... .

«سایه‌بان»

غفاری در ادامه حضور خود در تلویزیون، به پیشنهاد برادران محمودی در سریال «سایه‌بان» به ایفای نقش پرداخت و بازی او به عنوان یکی از بازیگران جوان تلویزیون و سینمای ایران در یکی از نقش‌های اصلی مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفت.

محمدرضا غفاری در نقش "آرمان" در سریال «سایه‌بان» در خانواده‌ای متولد شد که پدر و مادرش اختلافات زیادی با هم دارند و مشکلات خانوادگی در تصمیمش برای ازدواج اختلالی ایجاد می‌کند که قصه را تا پایان داستان پیش می‌برد.

غفاری در سریال «سایه‌بان» با بازیگرانی چون امین تارخ، هستی مهدوی‌فر، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، افسانه کمالی، حسام محمودی، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، علیرضا ثانی فر، سجاد دیر مینا، پیمان مقدمی، علی غلامی، پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، محمد عمرانی، کامران تفتی و آناهیتا افشار همبازی بود.

«دلدار»

آخرین حضور غفاری در تلویزیون با سریال «دلدار» در نقش "آرش" بود، مجموعه‌ای که غفاری دومین همکاری خود را با برادران محمودی تجربه کرد و رمضان سال 98 از شبکه دو سیما مهمان خانه‌ها بود.  

محمدرضا غفاری در سریال «دلدار» با بازیگرانی چون الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی ، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی،علیرضا آرا و پیمان جعفری همبازی است.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «دلدار» به کارگردانی  جمشید محمودی و نوید محمودی  ، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و در ساعت‌های ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز بعد تکرار خواهد شد.

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر